کوفته سوخاری
متن دلخواه شما
my-chef.ir
سه شنبه 27 / 3 / 1394 ساعت 12:39 | بازدید : 47 | نوشته ‌شده به دست my-chef.loxblog.com | ( نظرات )

مواد لازم:

برنج ........1 پیمانه

گوشت چرخی........100 تا 150 گرم

ریحان خشک..........5 قاشق غذاخوری

تخم مرغ .........2 عدد

پیاز...........1عدد

آرد ..........به مقدار لازم

آرد سوخاری..........به مقدار لازم

نمک/فلفل/زرد چوبه.......به مقدار لازم

 

طرز تهیه:

برنج را شسته وگذاشته بپزد(من از روز قبل داشتم برنج اضافی وهمون ها رو ریختم)

پیاز خرد شده رو تف داده+گوشت چرخی و زرد چوبه

(من کمی پودر پیازودارچین وپاپریکا هم زدم)وسرخ کرده

حالا با برنج توی غذا ساز میکس کنید

حالا یک تخم مرغ توش ریخته+نمک/فلفل

وریحون پودر شده ریخته(من همیشه ریحون خشک توی خونه دارم)

و حالا گلوله گلوله کرده از مواد (اگر موادتون کمی شل بود میتوان آرد سوخاری

ساده یا همون پودر نان باگت ریخته چون من حس کردم شل شده و گلوله نمیشد

برای همین کمی آرد سوخاری ساده ریختم )و گرد کردم  ودر آرد غلتانده

و بعد در یک دونه تخم مرغ که لت داده غلتانده و بعد در آرد سوخاری (طبق معمول من ازآرد سوخاری

با ادویه فراوان استفاده کردم که توش  فلفل قرمزهم هست وحسابی تندو تیزه)

ودر روغن سرخ کنید ......

ووووووووووووووووووووووووووو

نوش جان ..........من چون برام تند شده بود با ماست خوردم

ولی خانواده ام همشون با هات سس خوردن و میگفتن به به اصلا تند نیست





:: برچسب‌ها: کوفته سوخاری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب